durven twijfelen aan vanzelfsprekendheden

Dwalenderwijs is er voor onderwijsprofessionals die het lef hebben om vanzelfsprekendheden te bevragen. Die durven twijfelen om iets in gang te zetten. Zodat onderwijs weer aansluit bij de tijd van nu en jongeren écht verder helpt. Is dat ook jouw wens? Kies dan uit één van de mogelijkheden hieronder.

Ik inspireer jouw team met een lezing over dwalen zonder te verdwalen. Daarin combineer ik mijn persoonlijke visie met filosofisch en wetenschappelijk gedachtegoed. En geef ik een eerste aanzet tot visie- en conceptontwikkeling.


Ik schuif één of meerdere keren bij jou en/of je team aan tafel, luister, en werp een kritische blik op wat er gezegd wordt. Uiteindelijk stel ik vragen die het ‘dwalen’ in gang zetten en die je helpen om buiten de gebaande paden over onderwijs na te denken.

In een uitgebreider traject denk ik met je mee over het herijken van jouw onderwijsvisie. Vanuit vertrouwen en verwondering laat ik je nadenken, spelen, onderzoeken en twijfelen. Het resultaat
is een weg naar een nieuwe koers, ondersteund door de juiste vragen, onderzoek, morele waarden en ethiek.

Ga gratis met me op Dwaalpad!
Het Dwaalpad is een vrijblijvende
wandeling van z’n 60 minuten waarin we kennismaken, onderzoeken wat we delen en ontdekken wat er ontstaat. Dwalenderwijs gaan we op zoek naar wat ik eventueel voor jou en je school kan betekenen.

Scroll naar boven